Veelgestelde vragen

Het kopen van een boxspring of andere slaapgerelateerde producten roept vragen bij je op of je zit misschien met andere vragen. Wij geven op deze pagina per categorie antwoorden op de vragen die bij ons het meest gesteld worden.

Klantenservice

Wij betreuren het zeer dat je niet tevreden bent over het product. Om een goede ervaring te bieden, waarbij we je zo snel mogelijk kunnen helpen, hebben wij een klachtenformulier ontwikkeld. Vul deze in en wij nemen zo snel mogelijk contact op. Klik hier om de klacht met ons te delen.

Op werkdagen tussen 09:00 – 22:00 kan je via de chatfunctie contact opnemen met een medewerker. In het weekend heb je de mogelijkheid om tussen 10:00 – 22:00 gebruik maken van onze chatfunctie.

Onze inkomende lijn werkt op dit moment niet naar behoren in verband met een storing. Ondanks deze storing willen wij je graag telefonisch verder helpen. Wanneer je het formulier op onze contactpagina invult nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.

Bestelling

Je kan eenvoudig online bij ons bestellen. Dit doe je door het gewenste product te selecteren en de stappen om het product samen te stellen te doorlopen. Vervolgens plaats je het product in de winkelwagen en doorloop je de overige stappen van het bestelproces. Ben je niet in de gelegenheid om online te bestellen, dan kunnen wij jou via onze chatfunctie verder helpen of we verwelkomen je graag in één van onze winkels.

Wil je de bestelling wijzigen? Stuur een mail naar [email protected], voeg je bestelnummer of een kopie van de bestelling toe en geef in de e-mail aan wat je precies wilt veranderen. Daarna ontvang je binnen twee werkdagen een bevestiging of dit is verwerkt.

Voor op maat gemaakte artikelen gelden andere voorwaarden. Bij bestellingen in de winkel kunnen deze tot acht dagen na de bestelling kosteloos worden gewijzigd, daarna worden er extra kosten in rekening gebracht.

Bestellingen die per pakketpost zijn verstuurd kunnen we als ze onderweg zijn niet meer annuleren. Wel kan je deze natuurlijk retourneren.

Bij een bestelling boven € 50,- leveren wij het gratis thuis! Je betaalt dan geen verzendkosten. Bestel je een product onder € 50,- dan bedraagt de verzendkosten € 4,95,-.

Levering

Wij nemen het oude bed niet mee bij de levering. Je moet het bed dus zelf afvoeren.

Wanneer je montage hebt besteld, dien je op moment van levering het oude bed uit de slaapkamer gehaald te hebben. Hiermee help je onze ervaren monteurs om hun werk beter uit te voeren.

De vermelde levertijden op de website zijn een indicatie. Deze kunnen altijd afwijken. Zodra de boxspring klaar is nemen wij contact op om een leverdatum door te geven. Overige producten krijgt je vaak per pakketdienst. Mocht je tussendoor vragen hebben over de nog resterende levertijden kan je ons altijd
mailen.

Deze keuze laten we helemaal aan jou over. Bij ons heb je de mogelijkheid om de boxspring door onze ervaren monteurs te laten monteren. De kosten voor een vlakke boxspring montage bedraagt € 39,95,-. Bij een boxspring met opbergruimte, een elektrische boxspring of een boxspring met TV-lift betaal je € 79,95,-. Monteer je de boxspring toch liever zelf? Deze keuze heb je natuurlijk ook!

Laat je de boxspring monteren? Lees dan hier alles over de bezorging!

Winkels

De producten die gepresenteerd worden in de winkels kunnen verschillen. Daarentegen bieden wij alle verschillende mogelijkheden van ligcomfort aan in onze winkels. Hierdoor kan je alles uitproberen en de juiste keuze maken. Bovendien verwelkomen onze experts je iedere dag en geven ze passend slaapadvies!

Als je een boxspring hebt besteld leveren wij deze gratis bij je thuis. Heb je een medewerker van ons gesproken voor een leverdatum, maar kan je niet meer wachten op je nieuwe boxspring? Je hebt de mogelijkheid om je bestelling af te halen in onze winkel in Vianen zodra deze gereed is! Contacteer eerst de klantenservice via [email protected] en overleg met hen wat de mogelijkheden zijn.