Krijg antwoord op veelgestelde vragen

Het kopen van een boxspring of andere slaapgerelateerde producten roept vragen bij je op of je zit misschien met andere vragen. Wij geven op deze pagina per categorie antwoorden op de vragen die bij ons het meest gesteld worden.

Klantenservice

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Allereerst is onze klantenservice op werkdagen tussen 09:00 – 13:00 telefonisch bereikbaar. Na 13:00 kan je het contactformulier op de website raadplegen en nemen wij contact met je op.

Daarnaast kan je op werkdagen tussen 09:00 – 22:00 gebruik maken van de chatfunctie op de website. Via deze weg kom je in contact met een medewerker. In het weekend heb je de mogelijkheid om tussen 10:00 – 21:00 gebruik te maken van onze chatfunctie.

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Wij betreuren het zeer dat je niet tevreden bent over het product. Om een goede ervaring te bieden, waarbij we je zo snel mogelijk kunnen helpen, hebben wij een klachtenformulier ontwikkeld. Vul deze in en wij nemen zo snel mogelijk contact op. Klik hier om de klacht met ons te delen.

Bestelling

Hoe kan ik bestellen?

Je kan eenvoudig online bij ons bestellen. Dit doe je door het gewenste product te selecteren en de stappen om het product samen te stellen te doorlopen. Vervolgens plaats je het product in de winkelwagen en doorloop je de overige stappen van het bestelproces. Ben je niet in de gelegenheid om online te bestellen, dan kunnen wij jou via onze chatfunctie verder helpen of we verwelkomen je graag in één van onze winkels.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wil je de bestelling wijzigen? Stuur een mail naar [email protected], voeg je bestelnummer of een kopie van de bestelling toe en geef in de e-mail aan wat je precies wilt veranderen. Daarna ontvang je binnen twee werkdagen een bevestiging of dit is verwerkt.

Voor op maat gemaakte artikelen gelden andere voorwaarden. Bij bestellingen in de winkel kunnen deze tot acht dagen na de bestelling kosteloos worden gewijzigd, daarna worden er extra kosten in rekening gebracht.

Bestellingen die per pakketpost zijn verstuurd kunnen we als ze onderweg zijn niet meer annuleren. Wel kan je deze natuurlijk retourneren.

Hoeveel bedraagt de verzendkosten?

Bij bestellingen boven de €50,- is de verzending geheel gratis. Bij bestellingen in Nederland onder de €50,- rekenen wij €4,95 verzendkosten. Bij bestellingen buiten Nederland onder de €50,- rekenen wij €9 verzendkosten.

Levering

Nemen jullie mijn oude bed mee?

Wij nemen het oude bed niet mee bij de levering. Je moet het bed dus zelf afvoeren.

Wanneer je montage hebt besteld, dien je op moment van levering het oude bed uit de slaapkamer gehaald te hebben. Hiermee help je onze ervaren monteurs om hun werk beter uit te voeren.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De vermelde levertijden op de website zijn een indicatie. Deze kunnen altijd afwijken. Zodra de boxspring klaar is nemen wij contact op om een leverdatum door te geven. Overige producten krijgt je vaak per pakketdienst. Mocht je tussendoor vragen hebben over de nog resterende levertijden kan je ons altijd mailen.

Monteren jullie mijn boxspring?

Deze keuze laten we helemaal aan jou over. Bij ons heb je de mogelijkheid om de boxspring door onze ervaren monteurs te laten monteren. De kosten voor een vlakke boxspring montage bedraagt € 39,95,-. Bij een boxspring met opbergruimte, een elektrische boxspring of een boxspring met TV-lift betaal je € 79,95,-. Monteer je de boxspring toch liever zelf? Deze keuze heb je natuurlijk ook!

Laat je de boxspring monteren? Lees dan hier alles over de bezorging!

Winkels

Zijn alle producten te bekijken en uit te testen in de winkels?

De producten die gepresenteerd worden in de winkels kunnen verschillen. Daarentegen bieden wij alle verschillende mogelijkheden van ligcomfort aan in onze winkels. Hierdoor kan je alles uitproberen en de juiste keuze maken. Bovendien verwelkomen onze experts je iedere dag en geven ze passend slaapadvies!

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Als je een boxspring hebt besteld leveren wij deze gratis bij je thuis. Heb je een medewerker van ons gesproken voor een leverdatum, maar kan je niet meer wachten op je nieuwe boxspring? Je hebt de mogelijkheid om je bestelling af te halen in onze winkel in Vianen zodra deze gereed is! Contacteer eerst de klantenservice via [email protected] en overleg met hen wat de mogelijkheden zijn.