[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” custom_padding=”0px||0px|||” global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” custom_margin=”||||false|false” custom_padding=”|10px||10px|false|false” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” header_font=”IBM Plex Sans|700|||||||” global_colors_info=”{}”]

Alles over de bezorging

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” custom_margin=”||||false|false” custom_margin_tablet=”||||false|false” custom_margin_phone=”-20px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|phone” custom_padding=”|10px||10px|false|false” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][dipl_faq_page_schema closed_toggle_icon=”C||divi||400″ closed_icon_color=”#000000″ closed_use_icon_font_size=”on” closed_icon_font_size=”22px” open_toggle_icon=”C||divi||400″ open_icon_color=”#000000″ open_use_icon_font_size=”on” open_icon_font_size=”22px” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” faq_heading_font=”IBM Plex Sans|700|||||||” faq_heading_text_color=”#000000″ faq_heading_font_size=”26px” faq_question_closed_font=”IBM Plex Sans|600|||||||” faq_question_closed_font_size=”18px” faq_question_open_font=”IBM Plex Sans|600|||||||” border_radii=”on|10px|10px|10px|10px” border_width_all=”0px” border_color_all=”#c8c8c8″ global_colors_info=”{}”][dipl_faq_page_schema_item faq_question=”Bezorgen jullie mijn bestelling?” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” custom_margin=”||10px||false|false” global_colors_info=”{}”]

Ja, Bosch Bedding bezorgt producten in heel Nederland, België, Luxemburg en in een gedeelte van Duitsland. De levertijd voor de bezorging van producten in Luxemburg en Duitsland kunnen afwijken van de levertijdsindicaties die bij de producten staan vermeld. De levertermijn in deze twee landen kunnen daarom langer zijn dan op een productpagina wordt aangegeven. Indien je niet meer kan wachten, is het ook mogelijk om je bestelling af te halen.

Let op: Wij bezorgen niet op de Waddeneilanden.

[/dipl_faq_page_schema_item][dipl_faq_page_schema_item faq_question=”Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” question_heading_font=”IBM Plex Sans|600|||||||” custom_margin=”||10px||false|false” global_colors_info=”{}”]

Bij bestellingen boven de €50,- is de verzending geheel gratis. Bij bestellingen in Nederland onder de €50,- rekenen wij €4,95 verzendkosten. Bij bestellingen buiten Nederland onder de €50,- rekenen wij €9 verzendkosten.

[/dipl_faq_page_schema_item][dipl_faq_page_schema_item faq_question=”Monteren jullie mijn bestelling?” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” question_heading_font=”IBM Plex Sans|600|||||||” custom_margin=”||10px||false|false” global_colors_info=”{}”]

Indien je dit wenst kunnen wij tegen betaling de bestelling monteren. De montagekosten voor een standaard boxspring zijn €39,95,-. Heb je een elektrische boxspring, boxspring met opbergruimte of een boxspring met TV-lift besteld dan rekenen wij €75,- montagekosten.

[/dipl_faq_page_schema_item][dipl_faq_page_schema_item faq_question=”Hoe ziet de dag van bezorging eruit?” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” question_heading_font=”IBM Plex Sans|600|||||||” custom_margin=”||10px||false|false” global_colors_info=”{}”]

Als je bestelling door onze eigen monteurs wordt bezorgd, bellen onze bezorgers je op de dag van levering 20 tot 30 minuten voor het exacte levermoment. Onze monteurs zijn afhankelijk van de drukte in het verkeer en daarom kan het altijd afwijken van wat zij aangeven.

Wordt je bestelling door DHL of PACKS geleverd? Wanneer je bestelling gereed is ontvang ontvang je een Track & Trace code voor de levering.

[/dipl_faq_page_schema_item][dipl_faq_page_schema_item faq_question=”Waar moet ik rekening mee houden als jullie mijn bestelling monteren?” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” question_heading_font=”IBM Plex Sans|600|||||||” custom_margin=”||10px||false|false” global_colors_info=”{}”]

Wij vinden het verstandig om je bestelling door onze ervaren monteurs te laten monteren. Voorafgaand aan de bezorging attenderen wij je graag op de volgende belangrijke punten:

  • – Wij bezorgen niet buitenom, dus via een raam of brandtrap.
  • – Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat de monteurs voldoende ruimte hebben, houd ook rekening met trapgaten, trapleuningen en meubels in de gang.
  • – De plek waar het bed geplaatst moet worden moet vrij zijn, want onze monteurs mogen geen meubels verplaatsen.
  • – Indien er schade ontstaat omdat bovenstaande regels niet in acht zijn genomen zijn de kosten voor eigen rekening.
  • – Als de bezorging niet kan plaatsvinden doordat de ruimte niet toegankelijk is, zullen wij de montagekosten toch aan je doorberekenen. Je artikelen kunnen dan enkel bij de eerste drempel geleverd worden en kunnen niet retour genomen worden.

[/dipl_faq_page_schema_item][dipl_faq_page_schema_item faq_question=”Waar moet ik rekening mee houden als jullie niet mijn bestelling monteren?” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” question_heading_font=”IBM Plex Sans|600|||||||” custom_margin=”||10px||false|false” global_colors_info=”{}”]

Bij bezorging zonder montage hanteren wij het principe van drempellevering. Dit betekent dat wij onze artikelen bezorgen achter de eerste deur van de begane grond.

[/dipl_faq_page_schema_item][dipl_faq_page_schema_item faq_question=”Nemen jullie het verpakkingsmateriaal mee?” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” question_heading_font=”IBM Plex Sans|600|||||||” custom_margin=”||10px||false|false” global_colors_info=”{}”]

Als je bij jouw bestelling hebt gekozen voor montage door onze monteurs dan zetten zij het artikel netjes gemonteerd in de slaapkamer. 

Het verpakkingsmateriaal van je bestelling dien je zelf op milieuvriendelijke wijze te verwerken.

[/dipl_faq_page_schema_item][dipl_faq_page_schema_item faq_question=”Wat als de leverdatum niet meer uitkomt? ” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” question_heading_font=”IBM Plex Sans|600|||||||” custom_margin=”||10px||false|false” global_colors_info=”{}”]

Zodra je bestelling gereed is voor bezorging krijg je een leverdatum doorgekregen van onze logistieke afdeling. Het kan natuurlijk voorkomen dat deze dag onverwachts niet meer uitkomt. Je hebt de mogelijkheid om dit tot 48 uur voor de leverdatum kosteloos bij ons te melden. Dit dient schriftelijk te gebeuren. Meld je het binnen 48 uur voor de bezorging zijn wij genoodzaakt om €75 in rekening te brengen. 

[/dipl_faq_page_schema_item][dipl_faq_page_schema_item faq_question=”Kan ik mijn bestelling ook afhalen?” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”]

Bij ons geniet je van levering in de hele Benelux. Wanneer je bestelling gereed is wordt er telefonisch contact opgenomen om een leverdatum te bepalen voor bezorging. Dit duurt vaak nog even, omdat wij onze bezorging verder vooruit plannen. Kan je niet meer wachten op je bestelling dan kun je natuurlijk altijd met ons contact opnemen om af te spreken om je bestelling zelf af te halen.

[/dipl_faq_page_schema_item][/dipl_faq_page_schema][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_image src=”https://www.boschbedding.nl/wp-content/uploads/2020/03/boschbedding-auto.jpg” alt=”Bestelbus van Bosch Bedding” title_text=”boschbedding-auto” align=”center” _builder_version=”4.14.1″ _module_preset=”default” transform_scale=”80%|80%” global_colors_info=”{}”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]