Klantenservice

Praat met ons

Wij zijn bereikbaar van ma – vr van 09:00 t/m 13:00

TEL: 085 773 52 54

Mail met ons

U ontvangt binnen 2 – 3 werkdagen een reactie

Algemeen

Allereerst is onze klantenservice op werkdagen tussen 09:00 – 13:00 telefonisch bereikbaar. Na 13:00 kan je het contactformulier op de website raadplegen en nemen wij contact met je op.

Daarnaast kan je op werkdagen tussen 09:00 – 22:00 gebruik maken van de chatfunctie op de website. Via deze weg kom je in contact met een medewerker. In het weekend heb je de mogelijkheid om tussen 10:00 – 21:00 gebruik te maken van onze chatfunctie.

Wij betreuren het zeer dat je niet tevreden bent over het product. Om een goede ervaring te bieden, waarbij we je zo snel mogelijk kunnen helpen, hebben wij een klachtenformulier ontwikkeld. Vul deze in en wij nemen zo snel mogelijk contact op. Klik hier om de klacht met ons te delen.

Je kan eenvoudig online bij ons bestellen. Dit doe je door het gewenste product te selecteren en de stappen om het product samen te stellen te doorlopen. Vervolgens plaats je het product in de winkelwagen en doorloop je de overige stappen van het bestelproces. Ben je niet in de gelegenheid om online te bestellen, dan kunnen wij jou via onze chatfunctie verder helpen of we verwelkomen je graag in één van onze winkels.

Wil je de bestelling wijzigen? Stuur een mail naar [email protected], voeg je bestelnummer of een kopie van de bestelling toe en geef in de e-mail aan wat je precies wilt veranderen. Daarna ontvang je binnen twee werkdagen een bevestiging of dit is verwerkt.

Voor op maat gemaakte artikelen gelden andere voorwaarden. Bij bestellingen in de winkel kunnen deze tot acht dagen na de bestelling kosteloos worden gewijzigd, daarna worden er extra kosten in rekening gebracht.

Bestellingen die per pakketpost zijn verstuurd kunnen we als ze onderweg zijn niet meer annuleren. Wel kan je deze natuurlijk retourneren.

Bij bestellingen boven de €50,- is de verzending in Nederland en in de volgende provincies in België; Antwerpen/Limburg/Oost-Vlaanderen/Vlaams Brabant, geheel gratis. Bij de overige provincies in België kunnen bij orders met een bedrag lager dan €1000,-, verzendkosten in rekening worden gebracht. Bij bestellingen in Nederland onder de €50,- rekenen wij €4,95 verzendkosten. Bij bestellingen buiten Nederland onder de €50,- rekenen wij €9 verzendkosten.

De vermelde levertijden op de website zijn een indicatie. Deze kunnen altijd afwijken. Zodra de boxspring klaar is nemen wij contact op om een leverdatum door te geven. Overige producten krijgt je vaak per pakketdienst. Mocht je tussendoor vragen hebben over de nog resterende levertijden kan je ons altijd mailen.

Betaalmethodes

Bij Bosch Bedding bieden we verschillende mogelijkheden aan om online jouw producten te kunnen betalen. Om het zo eenvoudig mogelijk te maken vind je hier een overzicht van al onze betaalmogelijkheden:

  • – iDEAL: Bij Bosch Bedding is het gemakkelijk om jouw producten via iDEAL te betalen. iDEAL wordt ondersteund door alle bekende Nederlandse banken.

 

  • – PayPal: Bij Bosch Bedding betaal je veilig met PayPal en is daarnaast jouw aankoop beschermd. Voor PayPal dien je wel een account te hebben.

 

  • – Giropay (Duitsland): Giropay is een betaalsysteem die gericht is op de Duitse markt. Het is vergelijkbaar met iDEAL dus je betaalt veilig en gemakkelijk.

 

  • – SOFORT Banking (Duitsland): Sofort banking is een Europese betaalmethode die in Duitsland populair is. Zonder account kan je gemakkelijk online betalen.

 

  • – KBC/CBC Betaalknop (België): Deze betaalmethode is voor klanten van de Belgische banken. Hiermie kan je gemakkelijk en veilig online betalen.

 

  • – Bancontact (België): Via Bancontact betaal je in België gemakkelijk en veilig online.

 

  • – Betaal bij levering: Ga voor zekerheid en kies betalen bij levering. Je betaalt je boxspring contant aan de deur.

 

  • – Overboeken per bank: Het is ook mogelijk om het (resterende) bedrag per bank over te maken. Maak het bedrag 2 dagen voor levering over zodat het geld op de rekening staat.

 

  • – IN4: Betalingen moeten niet moeilijker zijn dan één, twee, drie, vier. Maar hoe werkt in4 precies? Stel dat je een grote aankoop moet doen, maar het is momenteel niet mogelijk om het volledige bedrag te betalen. Misschien wil je de kosten liever spreiden over vier termijnen, zonder schulden of extra kosten te moeten maken. Of misschien wil je gewoon geld overhouden voor andere leuke dingen. In dat geval is in4 een interessante betaalmethode om te overwegen.In4 is de enige betaalmethode waarbij je zonder rente kan betalen in vier gespreide termijnen. Dit betekent dat je je geen zorgen hoeft te maken over extra kosten of financiële lasten. Hoe werkt het? Je betaalt het volledige aankoopbedrag in vier termijnen, die je kan aflossen binnen 90 dagen. Zo heb je de mogelijkheid om je kosten te spreiden, terwijl je toch kan genieten van je aankoop.
    Stap 1: Selecteer in4 als betaalmethode tijdens het afrekenen en het systeem zal snel een gegevenscontrole uitvoeren.

    Stap 2: Eerste betaling en bestelling, Voldoe de eerste betaling direct en je boxspring wordt besteld.

    Stap 3: Tweede, derde en vierde termijn betalen

    Voldoe de tweede betaling binnen 30 dagen, Voldoe de derde betaling binnen 60 dagen en de vierde betaling binnen 90 dagen. Zo eenvoudig is het!

Het is zeker mogelijk om te betalen bij bezorging. Je betaalt contant aan onze bezorgers of maakt het voor bezorging over per bank.

Het is heel simpel, bij bestellingen boven de €50,- is de verzending geheel gratis. Bij bestellingen onder de €50,- rekenen wij €4,95 verzendkosten.

Retourneren en garantie

Bij Bosch Bedding heeft u op boxsprings omruilgarantie. U mag dus omruilen indien Bosch Bedding in gebreke is gebleken. Dit kan door bijvoorbeeld de verkeerde kleur geleverd te hebben of vanwege een beschadiging. Het artikel wordt geruild voor een vervangend artikel. U dient dit wel bij ons te melden binnen 48 uur.
Het is natuurlijk erg vervelend als u ontevreden bent over het ontvangen product. Wij streven ernaar uw problemen zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen. Wilt u gebruik maken van garantie dan gelden er andere voorwaarden. Zo dient u uw klacht eerst per mail aan ons te communiceren met goede foto’s van de klacht. Klik hier om een klacht in te dienen. Hierop zullen wij contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen.

Kosten:
Boxsprings worden specifiek door u zelf samengesteld en deze worden dan ook speciaal op maat en kleurkeuze voor u gemaakt. Dit betekent dat u niet kosteloos kunt annuleren. Zijn de producten nog niet geleverd wanneer u wilt annuleren, dan rekenen wij hier 30% annuleringskosten voor. Bent u gebeld voor een leverafspraak of heeft u de bestelling al ontvangen wanneer u wilt annuleren, dan rekenen wij hier 50% annuleringskosten voor. Ook rekenen wij 150 euro voorrijkosten wanneer u dit op wil laten halen.

Retourneren is alleen mogelijk wanneer de producten nog onbeslapen zijn en in de originele verpakking zitten. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening en bovendien zal 50% annuleringskosten in rekening worden gebracht indien na retour wordt over gegaan op annulering.

U kunt de boxspring ten alle tijden retourneren echter kunnen wij in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

– Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
– Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
– Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
– Indien het aankoopbewijs niet aanwezig is.

Het retouradres is:
Stuartweg 37, 4131NH Vianen

Voor matrassen geldt retourneren mits in ongeopende verpakking, deze niet beslapen is en binnen 14 dagen na aankoop met geldig aankoop bewijs. Bovendien geven wij geen geld terug, het wordt geruild voor een gelijkwaardig vervangend artikel. Indien de klant een upgrade wil mag een matras retour en tegen bijbetaling wordt deze geleverd.

Voor topmatrassen geldt retourneren mits in ongeopende verpakking, dus niet beslapen en binnen 14 dagen na aankoop met geldig aankoop bewijs.

Het retouradres is:
Stuartweg 37, 4131NH Vianen

– Kussens mits in ongeopende verpakking en binnen 14 dagen na aankoop met geldig aankoop bewijs.
– Overtrekken mits in ongeopende verpakking en binnen 14 dagen na aankoop met geldig aankoop bewijs.
– Dekbedden mits in ongeopende verpakking en binnen 14 dagen na aankoop met geldig aankoop bewijs.

Indien de verpakking geopend wordt teruggestuurd kunnen wij het bedrag niet crediteren.

Het retouradres is:
Stuartweg 37, 4131NH Vianen

Bij al onze overige producten die op maat en kleur voor u geproduceerd worden berekenen wij 30% annuleringskosten.

Bij de aanschaf van een showmodel of een outlet boxspring geldt er geen garantie op dit product. Daarnaast is de eventuele levering en montage bij uw woning voor eigen risico. Voor eventuele schade die op dit moment ontstaat zijn wij niet aansprakelijk.

Bezorging

Ja, Bosch Bedding bezorgt producten in heel Nederland, België, Luxemburg en in een gedeelte van Duitsland. De levertijd voor de bezorging van producten in Luxemburg en Duitsland kunnen afwijken van de levertijdsindicaties die bij de producten staan vermeld. De levertermijn in deze twee landen kunnen daarom langer zijn dan op een productpagina wordt aangegeven. Indien je niet meer kan wachten, is het ook mogelijk om je bestelling af te halen.

Let op: Wij bezorgen niet op de Waddeneilanden.

Bij bestellingen boven de €50,- is de verzending in Nederland en in de volgende provincies in België; Antwerpen/Limburg/Oost-Vlaanderen/Vlaams Brabant, geheel gratis. Bij de overige provincies in België kunnen bij orders met een bedrag lager dan €1000,-, verzendkosten in rekening worden gebracht. Bij bestellingen in Nederland onder de €50,- rekenen wij €4,95 verzendkosten. Bij bestellingen buiten Nederland onder de €50,- rekenen wij €9 verzendkosten.

Indien je dit wenst kunnen wij tegen betaling de bestelling monteren. De montagekosten voor een standaard boxspring zijn €39,95,-. Heb je een elektrische boxspring, boxspring met opbergruimte of een boxspring met TV-lift besteld dan rekenen wij €75,- montagekosten.

Als je bestelling door onze eigen monteurs wordt bezorgd, bellen onze bezorgers je op de dag van levering 20 tot 30 minuten voor het exacte levermoment. Onze monteurs zijn afhankelijk van de drukte in het verkeer en daarom kan het altijd afwijken van wat zij aangeven.

Wordt je bestelling door DHL of PACKS geleverd? Wanneer je bestelling gereed is ontvang ontvang je een Track & Trace code voor de levering.

Wij vinden het verstandig om je bestelling door onze ervaren monteurs te laten monteren. Voorafgaand aan de bezorging attenderen wij je graag op de volgende belangrijke punten:

  • – Wij bezorgen niet buitenom, dus via een raam of brandtrap.
  • – Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat de monteurs voldoende ruimte hebben, houd ook rekening met trapgaten, trapleuningen en meubels in de gang.
  • – De plek waar het bed geplaatst moet worden moet vrij zijn, want onze monteurs mogen geen meubels verplaatsen.
  • – Indien er schade ontstaat omdat bovenstaande regels niet in acht zijn genomen zijn de kosten voor eigen rekening.
  • – Als de bezorging niet kan plaatsvinden doordat de ruimte niet toegankelijk is, zullen wij de montagekosten toch aan je doorberekenen. Je artikelen kunnen dan enkel bij de eerste drempel geleverd worden en kunnen niet retour genomen worden.

Wij vinden het verstandig om je bestelling door onze ervaren monteurs te laten monteren. Voorafgaand aan de bezorging attenderen wij je graag op de volgende belangrijke punten:

  • – Wij bezorgen niet buitenom, dus via een raam of brandtrap.
  • – Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat de monteurs voldoende ruimte hebben, houd ook rekening met trapgaten, trapleuningen en meubels in de gang.
  • – De plek waar het bed geplaatst moet worden moet vrij zijn, want onze monteurs mogen geen meubels verplaatsen.
  • – Indien er schade ontstaat omdat bovenstaande regels niet in acht zijn genomen zijn de kosten voor eigen rekening.
  • – Als de bezorging niet kan plaatsvinden doordat de ruimte niet toegankelijk is, zullen wij de montagekosten toch aan je doorberekenen. Je artikelen kunnen dan enkel bij de eerste drempel geleverd worden en kunnen niet retour genomen worden.

Als je bij jouw bestelling hebt gekozen voor montage door onze monteurs dan zetten zij het artikel netjes gemonteerd in de slaapkamer. 

Het verpakkingsmateriaal van je bestelling dien je zelf op milieuvriendelijke wijze te verwerken.

Zodra je bestelling gereed is voor bezorging krijg je een leverdatum doorgekregen van onze logistieke afdeling. Het kan natuurlijk voorkomen dat deze dag onverwachts niet meer uitkomt. Je hebt de mogelijkheid om dit tot 48 uur voor de leverdatum kosteloos bij ons te melden. Dit dient schriftelijk te gebeuren. Meld je het binnen 48 uur voor de bezorging zijn wij genoodzaakt om €75 in rekening te brengen. 

Bij ons geniet je van levering in de hele Benelux. Wanneer je bestelling gereed is wordt er telefonisch contact opgenomen om een leverdatum te bepalen voor bezorging. Dit duurt vaak nog even, omdat wij onze bezorging verder vooruit plannen. Kan je niet meer wachten op je bestelling dan kun je natuurlijk altijd met ons contact opnemen om af te spreken om je bestelling zelf af te halen.

Wij nemen het oude bed niet mee bij de levering. Je moet het bed dus zelf afvoeren.

Wanneer je montage hebt besteld, dien je op moment van levering het oude bed uit de slaapkamer gehaald te hebben. Hiermee help je onze ervaren monteurs om hun werk beter uit te voeren.