Alles over retourneren en garantie

Onverhoopt kan het voorkomen dat je een product wil retourneren. Je hebt de mogelijkheid om een product binnen 14 dagen te retourneren, tenzij anders staat vermeld. Let op: het product mag geen gebruikssporen bevatten en dient nog in de originele verpakking te zitten.

Meer concrete informatie over retourneren per productgroep lees je verder op deze pagina en vind je in de algemene voorwaarden.

Wens je een product te retourneren vragen we om de retour aan te melden in ons serviceportaal. Vergeet daarnaast niet het retourformulier compleet in te vullen en toe te voegen bij het product als je het retourneert. Anders nemen wij de retournering niet in behandeling.

Boxsprings

Bij Bosch Bedding heeft u op boxsprings omruilgarantie. U mag dus omruilen indien Bosch Bedding in gebreke is gebleken. Dit kan door bijvoorbeeld de verkeerde kleur geleverd te hebben of vanwege een beschadiging. Het artikel wordt geruild voor een vervangend artikel. U dient dit wel bij ons te melden binnen 48 uur.
Het is natuurlijk erg vervelend als u ontevreden bent over het ontvangen product. Wij streven ernaar uw problemen zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen. Wilt u gebruik maken van garantie dan gelden er andere voorwaarden. Zo dient u uw klacht eerst per mail aan ons te communiceren met goede foto’s van de klacht. Klik hier om een klacht in te dienen. Hierop zullen wij contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen.

Kosten:
Boxsprings worden specifiek door u zelf samengesteld en deze worden dan ook speciaal op maat en kleurkeuze voor u gemaakt. Dit betekent dat u niet kosteloos kunt annuleren. Zijn de producten nog niet geleverd wanneer u wilt annuleren, dan rekenen wij hier 30% annuleringskosten voor. Bent u gebeld voor een leverafspraak of heeft u de bestelling al ontvangen wanneer u wilt annuleren, dan rekenen wij hier 50% annuleringskosten voor. Ook rekenen wij 150 euro voorrijkosten wanneer u dit op wil laten halen.

Retourneren is alleen mogelijk wanneer de producten nog onbeslapen zijn en in de originele verpakking zitten. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening en bovendien zal 50% annuleringskosten in rekening worden gebracht indien na retour wordt over gegaan op annulering.

U kunt de boxspring ten alle tijden retourneren echter kunnen wij in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

– Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
– Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
– Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
– Indien het aankoopbewijs niet aanwezig is.

Het retouradres is:
Stuartweg 37, 4131NH Vianen

Matrassen & Topmatrassen

Voor matrassen geldt retourneren mits in ongeopende verpakking, deze niet beslapen is en binnen 14 dagen na aankoop met geldig aankoop bewijs. Bovendien geven wij geen geld terug, het wordt geruild voor een gelijkwaardig vervangend artikel. Indien de klant een upgrade wil mag een matras retour en tegen bijbetaling wordt deze geleverd.

Voor topmatrassen geldt retourneren mits in ongeopende verpakking, dus niet beslapen en binnen 14 dagen na aankoop met geldig aankoop bewijs.

Het retouradres is:
Stuartweg 37, 4131NH Vianen

Textiel

– Kussens mits in ongeopende verpakking en binnen 14 dagen na aankoop met geldig aankoop bewijs.
– Overtrekken mits in ongeopende verpakking en binnen 14 dagen na aankoop met geldig aankoop bewijs.
– Dekbedden mits in ongeopende verpakking en binnen 14 dagen na aankoop met geldig aankoop bewijs.

Indien de verpakking geopend wordt teruggestuurd kunnen wij het bedrag niet crediteren.

Het retouradres is:
Stuartweg 37, 4131NH Vianen

Overige producten

Bij al onze overige producten die op maat en kleur voor u geproduceerd worden berekenen wij 30% annuleringskosten.

Showroommodellen

Bij de aanschaf van een showmodel of een outlet boxspring geldt er geen garantie op dit product. Daarnaast is de eventuele levering en montage bij uw woning voor eigen risico. Voor eventuele schade die op dit moment ontstaat zijn wij niet aansprakelijk.